Apakah Itu Clixster?

merupakan satu penjenamaan baru dalam bidang telekomunikasi mudah-alih di Malaysia. Clixster dimiliki oleh usahasama antara SAMATA COMMUNICATION SDN BHD dengan ANGKASA iaitu sebuah badan koperasi yang paling besar di Malaysia dari segi keanggotaan ahlinya dan juga pengaruh.

Anatara matlamat Clixster ialah
  1. Mewujudkan Rangkaian Telefon atau Telekomunikasi Mudah-Alih 3G untuk ANGKASA, Koperasi-Koperasi dan Ahli Koperasi.
  2. Membuka Ruang Perniagaan Baru kepada Sektor Koperasi-Koperasi dan Ahli Koperasi didalam Industri Telekomunikasi yang boleh menjana pendapatan yang tinggi.
  3. Membentuk 1 Jaringan, 1 Koperasi 1 Komuniti melalui penyelenggaraan database ahlinya secara yang lebih efisyen dan kos penggunaan yang minimum serta ke arah peningkatan gaya hidup mengikut perkembangan teknologi terkini.
  4. Membawa balik pendapatan daripada hasil penggunaan perkhidmatan telekomunikasi ahli-ahli koperasi sendiri untuk diagihkan melalui perkongsian pendapatan sesama ahli dan kopera
  5. Memberikan Caj perkhidmatan panggilan Clixster-Clixster secara percuma sesama komuniti. Pada masa yang sama caj perkhidmatan panggilan kepada Telco lain adalah amat kompetitif dan rendah.
  6. Memberikan kemudahan perkhidmatan pembayaranatas talian (Mobile Payment, Mobile Banking, E-Tiket, E-PerniagaanE-Wallet, E-Bonus dan Program Kesetiaan) untuk semua transaksi Clixster-MyAngkasa yang digabungkan dengan kad keahlian ANGKASA secara digital yang menggunakan teknologi imbasan NFC.
  7. Setiap ahli-ahli koperasi yang menggunakan perkhidmatan Clixster – MyAngkasa akan dilindungi insuran – PA syariah takaful bernilai RM 100,000.00

0 comments:

Post a Comment

 

© Copyright MyClixster Mobile Network . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates