Peluang Menjadi Rakan Niaga CLIXSTER

Kami, MyClixster Mobile Network adalah Pengedar Negeri CLIXSTER bagi seluruh Negeri Terengganu. Sebagai Dealer Negeri, kami dipertanggung-jawabka12356sdfMencari seramai mungkin individu dan juga usahawan yang berminat untuk menjadi "stokis" atau "RESELLER" untuk memasarkan produk2 perkhimatan Clixster yang bakal diperkenalkan sekitar Mac 2012 ini.
  • Memberi khidmat nasihat termasuk mengendalikan Latihan-latihan yang berkaitan dengan produk-produk CLIXSTER dari segi penggunaan dan juga teknik-teknik pemasaran yang berkesan.
  • Latihan-latihan ini  tertakluk kepada mana-mana individu atau usahawan yang telah berdaftar sebagai reseller atau stokis melalui pekerja tajaan mereka dan juga pemilik kepada reseller itu sendiri.
  • Menjadualkan promosi-promosi bergerak secara kelompok kepada Reseller yang berminat untuk bersama-sama di lokasi-lokasi yang bakal ditentukan nanti. Contoh lokasi yang bakal dikenal-pasti ialah seperti Pasaraya Besar dan tempat-tempat tumpuan ramai seperti ekspo-ekspo dan pasar-pasar malam/pagi/minggu.
  • Memberi khidmat teknikal kepada reseller-reseller.
  • Kesemua latihan-latihan yang disebutkan di atas akan dilakukan di Pejabat Utama kami di Gong Badak.
Bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi RESELLER atau Stokis, sila berhubung dengan pejabat kami DI DINI

0 comments:

Post a Comment

 

© Copyright MyClixster Mobile Network . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates